Proiectul Advance
Proiectul Advance are ca scop promovarea competențelor globale ale femeilor defavorizate pentru a contribui la incluziunea socială și la capacitatea de inserție profesională a acestora. Proiectul Advance se concentrează în mod strategic asupra femeilor care se confruntă cu vulnerabilitatea din cauza originii lor de migranți, a diferențelor culturale, precum și a statutului economic scăzut din cauza originii lor diferite.
Al doilea grup țintă al proiectului Advance este reprezentat de profesioniștii care lucrează cu adulții; profesioniștii care lucrează în domeniul formării adulților, cum ar fi formatorii, consilierii de carieră, asistenții sociali, mediatorii interculturali, vor fi grupul țintă secundar al proiectului. Proiectul are cinci activități principale.
https://advanceproject.eu/Titlul proiectului - Investim în educațe incluzivă
Asociația Română de Literație alături de partenerii săi - Fundația “Alături de Voi” (ADV) România, Fundația “Star of Hope” România și Asociația GAL Stejarii Argintii. Proiectul ” Investim în educația incluzivă!” propune un parteneriat sustenabil și un model de intervenție corelată la nivel de copil/tânăr–familie–școală–comunitate, în vederea creșterii gradului de participare școlară și socială.
- 650 copii și tineri cu vârste între 3 și 18 ani aflați în situație de risc de abandon școlar/părăsire timpurie a școlii și cu cerințe educaționale speciale vor beneficia de un pachet integrat de servicii educaționale, psiho-socio-pedagogice, ocupaționale, de educație non-formală și timp liber.
- Proiectul se derulează în trei comunități rurale din județul Iași - Miroslava, Cornești, Horlești și într-o comunitate urbană - municipiul Botoșani.
Proiectul ”Investim în educația incluzivă”_Cod PN2041 este implementat de către Fundația ”Alături de Voi” România, în parteneriat cu Fundația Star of Hope România, Asociația Română de Literație și Asociația GAL Stejarii Argintii, în cadrul Apelului ”Educație incluzivă pentru copii și tineri în situații de risc”, din cadrul Programului ”Dezvoltare locală, reducerea sarăciei și creșterea incluziunii romilor”, program finanțat din Granturile SEE și Norvegiene 2014-2021 și administrat de Fondul Român de Dezvoltare Socială (FRDS).Implementarea se realizează în perioada: 30.10.2020 – 29.10.2022 în Regiunea Nord-Est: în Județul Iași: comuna Miroslava (localitățile Miroslava și Cornești) și comuna Horlești și în Județul Botoșani – municipiul Botoșani, iar grupul țintă este selectat din mediul rural și urban.
SCOP: Proiectul „Investim în educația incluzivă!” vizează oferirea unui pachet integrat de servicii educaționale, psiho-socio-pedagogice, ocupaționale, de educație non-formală și timp liber în vederea creșterii gradului de participare școlară și socială a 650 copii și tineri cu vârste cuprinse între 3 și 18 ani aflați la risc de abandon școlar/părăsire timpurie a școlii și cu cerințe educaționale speciale din 4 comunități din județele Iași și Botoșani.
OBIECTIV GENERAL: Creșterea gradului de participare școlară și socială a unui număr de 650 copii și tineri cu vârste între 3 și 18 ani aflați în situație de risc de abandon școlar/părăsire timpurie a școlii (550) și cu CES (100) din 4 comunități din jud Iași și Botoșani (3 comunități rurale din jud.Iași - Miroslava, Cornești și Horlești și o comunitate urbană - mun. Botoșani).
Proiectul vizează totodată:
Creșterea implicării și oferire servicii suport pentru 80 părinți ai copiilor/tinerilor aflați în risc de abandon școlar și 60 părinți ai celor cu CES;
Dezvoltarea competențelor în procesul educațional a 125 cadre didactice (100 din cele 4 instituții școlare vizate de proiect și 25 din Reg Nord-Est) în abordarea integrată a lucrului cu copii și tineri cu risc de părăsire timpurie a școlii și cu CES.
OBIECTIVE SPECIFICE:
OS1: Creșterea participării la învățământul preșcolar, primar și gimnazial, precum și a accesabilității la servicii psiho-sociale/psiho-pedagogice, ocupaționale și de timp liber pentru 650 copii și tineri, cu vârste cuprinse între 3-18 ani (550 copii și tineri aflați la risc de abandon școlar/părăsire timpurie a școlii și 100 de copii și tineri cu cerințe educaționale speciale, din care 500 copii și tineri din mediul rural) din 4 comunități din județele Iași și Botoșani pe perioada de 24 de luni de implementare a proiectului.
OS2: Creșterea gradului de implicare și oferirea serviciilor de suport pentru 140 de părinți/tutori ai copiilor și tinerilor cu risc de abandon școlar/părăsire timpurie a școlii și cerințe educaționale speciale pe perioada implementării proiectului, cu rol în facilitarea dialogului școală-familie-comunitate.
OS3: Creșterea gradului de profesionalizare și dezvoltarea competențelor specifice în procesul instructiv-educațional a unui număr de 125 cadre didactice (100 cadre didactice din 4 instituții școlare vizate de proiect din jud Iași și Botoșani și 25 cadre didactice din Regiunea de Nord-Est) în abordarea integrată a lucrului cu copii și tineri cu risc de părăsire timpurie a școlii și cu cerințe educaționale speciale.
Proiectul propune un parteneriat sustenabil și un model de intervenție corelată la nivel de copil/tânăr–familie–școală–comunitate. Modelul implementat de cele 4 ONG-uri și 4 școli asociate va fi propus la nivel regional/național prin FNGAL.
„EduAll-Împreună învăţăm altfel!,”
cod MySMIS 154198, de către Inspectoratul Școlar Județean Suceava în calitate de Beneficiar, în parteneriat cu Liceul Tehnologic „Ion Nistor” Vicovu de Sus, Școala Gimnazială „Simion Florea Marian” Ilișești, Școala Gimnazială Ciprian Porumbescu şi Asociația Româna de Literație Iași.
Proiectul este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014 – 2020, Axa Prioritară 6 „Educație și competențe”, Prioritatea de investiții-10.i.Reducerea și prevenirea abandonului școlar timpuriu și promovarea accesului egal la învățământul preșcolar, primar și secundar de calitate, inclusiv la parcursuri de învățare formale, nonformale și informale pentru reintegrarea în educație și formare, O.S.6.3. – Reducerea părăsirii timpurii a școlii prin măsuri integrate de prevenire și de asigurare a oportunităților egale pentru elevii aparțînând grupurilor vulnerabile, cu accent pe elevii aparținând minorității roma și elevii din mediul rural/comunitățile dezavantajate socio-economic, O.S.6.6.- Îmbunătățirea competențelor personalului didactic din învățământul preuniversitar în vederea promovării unor servicii educaţionale de calitate orientate pe nevoile elevilor și a unei școli inclusive, Apel - Educaţia nonformală în sistem outdoor .
Scopul proiectului îl constituie reducerea și prevenirea abandonului școlar timpuriu prin măsuri integrate de prevenție, respectiv participarea unui număr de 324 de elevi la programe de educație nonformală în sistem outdoor și îmbunătățirea competențelor a 36 de cadre didactice/personal de sprijin din cele 3 unități de învățământ din județul Suceava.
Proiectul urmăreşte îmbunătăţirea competenţelor a 36 de cadre didactice din cele 3 unităţi de învăţământ partenere prin participarea acestora la un program de perfecţionare profesională, cu 15 credite, în domeniul organizarii şi furnizării educaţiei nonformale în sistem outdoor, în vederea promovării unor servicii educationale de calitate, centrate pe nevoile elevilor şi a unei şcoli incluzive. Cele 36 de cadre didactice după finalizarea programului de formare vor deveni traineri care vor desfăşura activiţăţi de educaţie nonformală în sistem outdoor cu 324 de elevi din grupul ţintă.
De asemenea, în vederea creşterii ratei de participare a elevilor în învăţământul primar şi secundar, proiectul prevede un set complex de măsuri integrate de prevenţie, prin organizarea de activitati educationale activ-participative, interactive, centrate pe nevoile elevilor din grupul ţintă.
GRUPUL ȚINTĂ:
- 36 cadre didactice /personal de sprijin din care :
- 20 persoane -Liceul Tehnologic „Ion Nistor” Vicovu de Sus
- 8 persoane- Școala Gimnazială „Simion Florea Marian” Ilișești
- 8 persoane – Școala Gimnazială Ciprian Porumbescu
- 324 de elevi din clasele 0-X (ISCED 1-3) din care
- 164 elevi ( 64 din învățământul gimnazial, 100 elevi din învățământul secundar )- Liceul Tehnologic „Ion Nistor” Vicovu de Sus
- 80 elevi ( 40 din învățământul primar, 40 elevi din învățământul gimnazial) – Școala Gimnazială „Simion Florea Marian” Ilișești
- 80 elevi ( 40 din învățământul primar, 40 elevi din învățământul gimnazial) – Școala Gimnazială Ciprian Porumbescu
Cele mai importante rezultate propuse:
- 18 Evenimente de informare – profesori -elevi
- 1 curs de formare profesională -Educație prin activități outdoor pentru fiecare copil- pentru 36 Cadre didactice și personal de sprijin înscrise în grupul țintă;
- 36 cadre didactice și personal de sprijin instruiți și certificați;
- 3 Centre Interactive de Educație Outdoor (CIEO) create în școlile partenere;
- 1 personaj Super Erou Creat și promovat în cadrul evenimentelor de informare;
- 450 elevi informați despre activitățile proiectului și importanța sistemului educațional;
- 324 elevi înscriși în grupul țintă-participanți la Programe de educație nonformală în sistem outdoor;
- 1 Compendium activități outdoor;
- 324 de elevi participanți la workshop-uri de educație pentru ecologie și dezvoltare durabilă;
- 162 elevi participanți la workshop-uri de educație pentru sănătate, igienă şi nutriție;
- 162 elevi participanți la cluburi de dezbateri Democrația suntem noi, implică-te și tu!
- 162 elevi participanți la acțiuni de promovare a educației
Proiectul are o durată de 14 luni și se vă implementa în perioada 20 Octombrie 2022 – 19 Decembrie 2023.
1. Titlul proiectului: "Vocea Comunitatii"
2. Rezumatul proiectului
Proiectul raspunde nevoilor pop afectate de saracie din orasul Targu Frumos, din jud Iasi, pentru cresterea capacitatii proactive aacesteia de a identifica, adresa și rezolva probleme, precum si de exercitare a drepturilor proprii in raport cu factorii de decizie la nivel loal.
Beneficiarii vor fi reprezentati de: familii cu copii de etnie roma, cu risc educational, copii cu dizabilitati, in care parintii nu au loc de munca, locuiesc in conditii precare.
3.Scopul proiectului
Imputernicirea grupurilor vulnerabile din zone insuficient deservite din orasul Targu Frumos jud. Iasi in vedereacresterii capacitatii proactive de identificare, adresare si rezolvare a problemelor, precum si de exercitare a drepturilorproprii in raport cu factorii de decizie la nivel local.
Urmare a acestor procese, actiunile grupurilor vor conduce laresponsabilizarea decidentilor locali in directia cresterii calitatii si diversificarii serviciilor sociale, de educatie, locuire si ocupare.
-
Obiectivul nr.1 al proiectului
Cresterea capacitatii unui numar de 170 de persoane vulnerabile din orasul Targu Frumos, din care 20 tineri si 20 persoane de etnie roma, pe o perioada de 12 luni, de a-si sustine, adresa si rezolva problemele prin actiuni de consultare, educare si advocacy local, pentru acces imbunatatit la servicii sociale, educationale, de locuire si de ocupare.
Contribuie in moddirect la obiectivul progr, outc3, otp3.2. Presupune actiuni
-
Obiectivul nr.2 al proiectului (optional)
Cresterea accesului unui numar de 70 persoane vulnerabile, copii cu risc educational, cu dizabilitati, provenind din familii de etnie roma, cu conditii de locuit precare si parintii acestora, din orasul Tg Frumos, pe o perioada de 12 luni, la servicii sociale noi si imbunatatite, pentru cresterea calitatii vietii si raspuns urgent la nevoi.
Prin expunerea la servicii sociale si educationale, la consiliere sociala si juridica, beneficiarii vor constientiza si isi vor defini mai clar nevoile, precum si tipurile de interventii necesare, aceasta fiind o etapa importanta in intelegerea aprofundata a problematicilor care trebuiesc ridicate pe agenda publica a comunitatii si a modului in care acestea trebuiesc abordate. Furnizarea serviciilor se face conform standardelor prevazute de autoritatile in domeniu iar aceasta va facilia intelegerea beneficiarilor acadrul de furnizare a serviciilor versus nevoia in comunitate.
Asociatia Romana de Literatie contribuie la realizarea obiectivelor impreuna cu partenerii proiectului, avand responsabilitati directe sau aducand contributie in realizarea activitatilor astfel:
A.1.Management de proiect. Monitorizeaza si coordoneaza implementarea activitatilor decare este responsabila, raspunde de obtinerea rezultatelor si indicatorilor aferentiactivitatilor de care este responsabila, recruteaza si selecteaza membrii echipei deproiect ai partenerului, contribuie la realizarea rapoartelor de progres, realizeaza rapoarte tehnice si financiare pentru activitatea proprie din cadrul proiectului, raspundede utilizarea finantarii alocate in bugetul proiectului in acord cu regulile de finantare ale Programului Active Citizens Fund
A.2. Informare si comunicare. Contribuie la realizarea materialelor de comunicare/articole de presa/postari social media cu privire la proiect;
A.3. Ateliere de capacitare a factorilor de decizie in vederea facilitariiincluziunii socio-educationale a grupurilor vulnerabile
Elaboreaza continutul programului de capacitare a factorilor de decizie de la nivelul comunitatii;
Organizeaza, livreaza si evalueaza atelierele de facilitare a incluziunii socio-educationale a grupurilor vulnerabile;
Coordoneaza implementarea integral aactivitatii;
Este responsabila de atingerea rezultatelor si indicatorilor prevazuti lanivelul activitatii conform cererii de finantare;
A4. Consultari cu autoritati publicelocale, furnizori de servicii sociale pentru pregatirea proceselor de dialog cu grupurilorvulnerabile. Contribuie la identificarea furnizorilor publici si privati de servicii de lanivel local, grupuri informale si organizatii locale;
Participa la intâlniri de lucru custakeholderii de la nivel local/judetean in functie de zona de expertiza specifica,furnizeaza input in functie de continutul intâlnirii;
A.5. Intâlniri deschise de dialogintre autoritati publice si grupuri vulnerabile pentru cresterea calitatii, eficientei siresponsabilitatii in furnizarea serviciilor.
Contribuie la elaborarea agendelor deconsultari si participa la intâlniri in functie de domeniul de expertiza, furnizeaza inputin functie de dinamica, continutul si rezultatele intâlnirilor;
A.6 Elaborarea unei harti anevoilor sociale din orasul Tg Frumos. Ofera feedback procesului de cercetare(instrumente, design cercetare, raport, harta nevoilor), participa la efectuarea cercetariiin functie de zona de expertiza specifica;
A.7. Dezvoltarea unei metodologii de imputernicire a grupurilor aflate la risc bazat pe experienta proiectului.
Elaboreaza/documenteaza procedurile, procesele, rezultatele si instrumentele de lucruutilizate in cadrul proiectului.
Disemineaza metodologia de lucru la nivelulinstitutiilor/organizatiilor relevante;>
A.8. Organizare workshop regional „Acces la servicii socio-educationale de calitate pentru grupuri vulnerabile, din zone insuficientdeservite”. Contribuie la elaborarea agendei, listei de invitati si continutuluievenimentului.
„SPRIJIN în 3 pași – educație, consiliere, acțiuni suport în regiunea Nord-Est!”
(cod SMIS 139548)
OBIECTIVE
- Facilitarea accesului unui număr de 270 preșcolari si elevi din ciclul primar, gimnazial si secundar superior din Regiunea de dezvoltare Nord-Est ai căror parinți sunt plecați la munca in străinatate, la pachetul integrat de servicii de suport educațional, servicii psiho-sociale de sprijin, acțiuni suport pentru stimularea participării la servicii educaționale.
- Dezvoltarea cadrului general de informare, conștientizare si acțiune la nivelul regiunii Nord-Est in vederea soluționarii problemelor ce privesc copiii cu parinți plecați in străinatate.
GRUP ȚINTĂ
-
270 preșcolari și elevi din Regiunea de dezvoltare Nord-Est ai căror părinți sunt plecați la muncă în străinătate, din care:
60 preșcolari (3-5 ani);
70 elevi din învățământul primar (6-10 ani);
70 elevi din învățământul gimnazial (11-14 ani);
70 elevi din învățământul secundar superior (14-16 ani);
Din care:
30 copii / elevi romi
44 copii / elevi din mediul rural
5 copii cu dizabilități și/sau cerințe educaționale speciale -
270 Părinți/tutori/persoane care au în grijă copilul cu părinți plecați la muncă în străinătate
Măsuri de sprijin pentru COPII ȘI ELEVI
- Ateliere de dezvoltare a abilităților de comunicare și limbaj;
- Ateliere de dezvoltare a abilităților sociale asociate cu învățarea;
- Ateliere de dezvoltare a abilităților emoționale și sociale inter-personale;
- Dezvoltarea capacității de ascultare si înțelegere;
- Participarea la experiențe cu cartea;
- Conștientizarea mesajului vorbit/scris;
- Dezvoltarea abilităților de interacțiune cu adulții și cu copiii de vârstă apropiată;
- Acceptarea și respectarea diversității;
- Dezvoltarea controlului emoțional;
- Dezvoltarea expresivității emoționale;
- Dezvoltarea comportamentelor prosociale.
Pentru elevi din învățământul primar (6-10 ani) și gimnazial (11-14 ani)
Programe de tip ”Școală după școală”
- Educație remedială;
- Activități practic-aplicative;
- Încurajarea lecturii independente; dezvoltare personală / autocunoaștere;
- Ateliere tematice: dezvoltare durabilă, reciclare, egalitate de șanse, nondiscriminare, interculturalitate;
- Activități recreative și de socializare;
- Hrană.
Consiliere socială: intervenții personalizate pentru soluționarea problemelor cu care se confrunta, susținere psihoemoțională si optimizarea motivației pentru învățare.
Consiliere vocațională: autocunoaștere și întocmirea profilului vocațional (interese, abilități, personalitate, valori); cunoașterea rețelei școlare, a ocupațiilor și a lumii profesionale; identificarea alternativelor pentru traseul educațional și ocupațiile potrivite; orientare profesională.
Pentru elevi din învățământul secundar superior (14-16 ani)
Sprijin educațional intensiv: activități complementare activităților didactice la materiile de bază (limba română și matematică);
Consiliere socială: intervenții personalizate pentru soluționarea problemelor cu care se confrunta, susținere psihoemoțională si optimizarea motivației pentru învățare.
Consiliere vocațională: autocunoaștere și întocmirea profilului vocațional (interese, abilități, personalitate, valori); cunoașterea rețelei școlare, a ocupațiilor și a lumii profesionale; identificarea alternativelor pentru traseul educațional și ocupațiile potrivite; orientare profesională.
Măsuri de sprijin pentru PĂRINȚI / TUTORI / PERSOANE
Educație parentală – sesiuni ”Școala părinților”
- Înțelegerea nevoilor copiilor;
- Comunicarea eficientă cu copilul despre reguli și limite;
- Disciplinarea pozitivă;
- Cunoașterea semnelor unei posibile situații de abuz;
- Optimizarea relației părinte-copil;
Consiliere socială
- Informații privind drepturile și obligațiile părinților;
- Sprijin pentru identificarea și soluționarea problemelor cu care se confruntă;
- Informare privind procedura delegării temporare a autorității părintești
Workshop în cadrul proiectului Reading to Learn
(5,6 decembrie 2016)
Luni și marți, 5-6.12.2016, au fost două zile de învățare pentru echipa ARL, în cadrul proiectului Reading to Learn, împreună cu directorii și mentorii din școlile din programul nostru.
Facilitatorii învățării au fost Viorel Panaite și Adela Iepure, de la Human Invest. Am învățat despre: Profesorii conectați la valori și scop, Investigarea apreciativă, Cunoașterea de sine, Ciclul de creștere și dezvoltare – Perspectiva situațională. Toate aceste cu scopul de a fi agenți ai schimbării, schimbare care trebuie să înceapă cu noi înșine! Love to learn!
Fotografiile le găsiți pe pagina de Facebook Reading to Learn – a literacy project sau pe pagina de Facebook Asociația Română de Literație.
Proiect Șansa la Educație, Viitor Asigurat (SEVA), 2018-2021
Obiectivul general al proiectului este dezvoltarea și implementarea unor măsuri integrate în domeniul educației, în vederea creșterii participării școlare a copiilor și prevenirii/reducerii părăsirii timpurii a școlii, și dezvoltarea competențelor cadrelor didactice, în 10 unități de învățământ din județele Botoșani, Harghita și Neamt.
Într-o atmosferă destinsă şi prietenoasă, profesorii Şcolii Gimnaziale “Emil Brăescu” Măgura, au participat, joi, 3 iulie 2014, la lansarea activităţilor proiectului “Reading to learn”( “Citesc pentru a învăţa”), primul proiect de literaţie din România ce se va implementa în Regiunea de Nord Est în 60 de unităţi şcolare pe parcursul a 3 ani şi jumătate.
Doamna profesor Liliana Romaniuc, managerul proiectului, a iniţiat discuţii privind problemele cu care se confruntă profesorii şi elevii la clasă, aprecierea rezultatelor elevilor la clasă şi la examenele naţionale sau testele internaţionale, încercând să identifice soluţii uşor de aplicat, ce ţin de şcoală, menite să ducă la îmbunătăţirea acestor rezultate.
Deoarece literaţia înseamnă cinci lucruri: lectura textului, înţelegerea mesajului, realizarea conexiunilor, formularea unui punct de vedere şi exprimarea acestuia în scris sau oral, d-na Romaniuc consideră că lipsa competenţelor de literaţie ale elevilor este principala cauză a rezultatelor slabe ale acestora la testele naţionale şi internaţionale, drept pentru care, acest proiect urmăreşte îmbunătăţirea competenţelor de învăţare ale elevilor prin folosirea strategiilor şi metodelor de literaţie în procesul de predare de către toţi profesorii şcolii, sub motto-ul :
“Dacă un copil nu poate învăţa după modul în care predăm, poate ar trebui să predăm după cum poate el învăţa“.
Investim în educațe incluzivă – proiect FRDS
Proiectul ”Investim în educația incluzivă”_Cod PN2041 este implementat de către Fundația ”Alături de Voi” România, în parteneriat cu Fundația Star of Hope România, Asociația Română de Literație și Asociația GAL Stejarii Argintii, în cadrul Apelului ”Educație incluzivă pentru copii și tineri în situații de risc”, din cadrul Programului ”Dezvoltare locală, reducerea sarăciei și creșterea incluziunii romilor”, program finanțat din Granturile SEE și Norvegiene 2014-2021 și administrat de Fondul Român de Dezvoltare Socială (FRDS).Implementarea se realizează în perioada: 30.10.2020 – 29.10.2022 în Regiunea Nord-Est: în Județul Iași: comuna Miroslava (localitățile Miroslava și Cornești) și comuna Horlești și în Județul Botoșani – municipiul Botoșani, iar grupul țintă este selectat din mediul rural și urban.
SCOP: Proiectul „Investim în educația incluzivă!” vizează oferirea unui pachet integrat de servicii educaționale, psiho-socio-pedagogice, ocupaționale, de educație non-formală și timp liber în vederea creșterii gradului de participare școlară și socială a 650 copii și tineri cu vârste cuprinse între 3 și 18 ani aflați la risc de abandon școlar/părăsire timpurie a școlii și cu cerințe educaționale speciale din 4 comunități din județele Iași și Botoșani.
OBIECTIV GENERAL: Creșterea gradului de participare școlară și socială a unui număr de 650 copii și tineri cu vârste între 3 și 18 ani aflați în situație de risc de abandon școlar/părăsire timpurie a școlii (550) și cu CES (100) din 4 comunități din jud Iași și Botoșani (3 comunități rurale din jud.Iași - Miroslava, Cornești și Horlești și o comunitate urbană - mun. Botoșani).
https://edu.alaturidevoi.ro/Proiectul ERASMUS - Gaming for Social Inclusion and Civic Participation – A holistic approach for a cultural shift in education and policy – INGAME (2020-2023)
Consorțiu:
- Universitatea din Salamanca, Spania
- EDUCATIONAL ASSOCIATION ANATOLIA , Grecia
- Kaunas University of Technology, Lituania
- Danmar Computers LLC, Polonia
- Storybag, Olanda
- Center for Social Innovation (CSI), Cipru
- OXFAM, Italia
- SYMPLEXIS, Grecia
Obiectivul: Crearea unui joc cu beneficii educaționale.
Proiectul INGAME se concentrează puternic pe jocuri online și abilități digitale pentru dezvoltarea alfabetizării civile și a abilităților tinerilor adulți, care este un nou domeniu de dezvoltare a abilităților care va fi pe deplin dezvoltat și furnizat prin instrumente TIC sofisticate, implementând cele mai noi evoluții tehnologie, bazându-se pe abilitățile umbrelă ale angajamentului civil prin jocuri online.
Obiectivul general este acela de a dezvolta și implementa metode inovatoare și practici de promovare a educației incluzive și să promoveze valori comune
Website: https://ingame.erasmus.site/
Facebook: https://www.facebook.com/InGame-project
Instagram: https://www.instagram.com/ingame_project
Tweeter: https://twitter.com/IngameProject
„SPRIJIN în 3 pași – educație, consiliere, acțiuni suport în regiunea Nord-Est!”
Proiectul „SPRIJIN în 3 pași – educație, consiliere, acțiuni suport în regiunea Nord-Est!” este implementat de către Asociația „O șansă pentru fiecare” în parteneriat cu Asociația Română de Literație.
Proiectul își propune să vină în întâmpinarea nevoilor complexe educaționale, emoționale și sociale ale copiilor ai căror părinți sunt plecați în străinătate, în scopul stimiulării participării la educație în vederea reducerii și prevenirii abandonului școlar timpuriu.
Proiectul se derulează în perioada 24 mai 2021 – 23 decembrie 2023, în localități din mediul urban și rural din regiunea Nord-Est.
https://sprijin3pasi.asociatiaosansa.ro